Pages

30.12.12

berkelahi

sesungguhnya tekanan mendengar orang-orang berkelahi memang merungsingkan tambahan dengan language barrier yang aku sememangnya tak faham bahasa hindi kecuali kuch kuch hotaa hai dan mera naam hai.

apa aku buat serba tak kena, atas bawah kiri kanan aku cuba cari kerja memandangkan employer aku tengak hangat argue dengan suaminya. awkward gila pabila aku yang bukan isi rumah itu terpaksa mendengar pergaduhan suami isteri ini.

bila difikirkan balik, arwah mak aku dan abah aku dulu tak ada pula nak bergaduh umpama anjing dengan kucing ini. anak-anak terpaksa menjadi orang tengah dan aku syak memang anaknya stress dengan kerenah mak bapak sendiri.

baru aku faham betapa besarnya influence perilaku mak bapak sendiri untuk tumbesaran anak-anak mereka. ini adalah 45 minit terpanjang dalam hidup aku.

2 comments:

ghost said...

mereka menggunakan semua aplikasi emosi dalam kekeluargaan.

fingerkontot. said...

haha. tak patut jugak tu.