Pages

21.1.13

Insta-blog

alat yang digunakan untuk x-ray mata menggunakan laser bukan radiasi. waktu ni aku menjadi participant untuk research study pasal demodex-parasit di akar bulu mata.

La Perouse. Apa yang aku ingat, angin kat situ sangat kuat. itu saja.







Aku sambut tahun baru di sydney tahun ni. Oleh sebab sydney terletak lebih kurang di muara, vantage point untuk tengok bunga api sangatlah banyak dan lebih organize. 



 
Ini sewaktu aku pergi young, nsw. empat jam travel masuk pedalaman negeri nsw ni semata-mata untuk kutip buah cherry.

Ini waktu pagi kat bilik aku. Matahari terbit memang direct kena kat aku. 

Ini tako. Ini aku buat sendiri.

Air bundaberg guava ini memang sedap. Kalah shweppes agrum. 

p/s: disebabkan aku tak ada idea nak post apa di blog ini. barangkali, lebih elok aku jimatkan masa aku mengupload gambar dari menaip entah apa-apa. 

3 comments:

i am mai said...

teah. rindu ah kau.

Samad said...

best2

fingerkontot. said...

mai: buat intern baik-baik mai. aku menunggu kepulangan kau di sini.

samad: tak best mana pun. propa ja lebih.