Pages

5.7.12

SurfersP.

Oh! aku baru balik dari bercuti. waktu sejuk-sejuk, aku lari ke utara. waktu panas nanti, aku larikan diri ke selatan pula. that journey to gold coast, i would say, a great! journey.

kawasan: surfers paradise dan main beach, gold coast; brisbane.

masa: lima hari, empat malam.

tempat penginapan yang indah: backpackers dan semalam di hotel.

tempat pengembaraan: seaworld, harbour town, movieworld, paradise country, night market at esplanade surfers, brisbane city.

makanan yang sudah dibedal: 4 ketul croissants, 10 keping cookies, 2 ketul scones, 2 biji pisang, 2 mangkuk megi tomyam, 2 kali makan di nandos, florentine-style steak, steak with gravy, pepperoni pizza, garlic cheese pizza, aiskrim, churros, fries, sebekas jus epal.

cenderahati: 1 seluar levis, 1 baju jeans levis, converse sneakers, hard rock blueish green guitar pin, 2 superman t-shirts, 2 batman keychain, 1 cape superman (haha), 2 bracelets, 1 ukiran perempuan gemok berbikini.

belanjawan keseluruhan: $1100++

sekarang: aku sudah papa kedana.


terima kasih awak!

6 comments:

Asy Faro said...

nasik? (ceh)

ஜ miss klanika ஜ said...

ole-ole ke aku takde ke ?

Samad said...

bak mai 1. kehkeh

fingerkontot. said...

asy: haha. semua benda kat atas tu aku makan dengan nasi la. percaya?

klanika: esok sampai la. haha

samad: kau nak cape baru ke untuk profile picture? haha

ghost said...

kau memang kuat makan.

fingerkontot. said...

tengok perut laaa.