Pages

24.3.12

please, just go!

bersiar-siar
meneroka
pergilah keluar
at least seminggu sekali
badan kau, kasihanilah dia.

aku duduk
termenung, bertentang dengan Bondi Beach
"bon-daai" bukan "bon-dee"
pantai yang terkenal dengan kebolehan alunan ombaknya
ombak yang menjadi kegemaran para surfers
yang kebanyakannya, aku akui; handsome.
hukhuk *unsur gatal di situ.

woot woot!

hari kian senja.


kau tahu,
segala kusut masai fikiranku
hilang;
tatkala hanya melihat pantai.
entahlah kenapa aku terlalu "fetish" dengan pantai;
syukran Tuhan;
ditambah pula, kegilaan housemates
membahan aku dengan "forever alone" dari mula sampai balik.
diorang cakap aku "forever alone". tahi sungguh. haha.










*mungkin benar cakap diorang yang aku terlalu independent. terlalu "forever alone".  if you wish to go somewhere, please, just go. live your life a bit la.


5 comments:

ghost said...

masa nih takde lagu Ombak Rindu yang datang menyapu kusutnya fikiran kau ker? :)

fingerkontot. said...

apa kelas lagu ombak rindu cik jah oii. haha

ghost said...

ouh lupa.. kau terlalu sweet utk lagu tuh. :)

fingerkontot. said...

bukan begitu. kau tahu, aku tengok pantai, awan, surfers, langit, pasir etc; fikiran aku pun join sekali.

tak ada space untuk ombak rindu.

maaf ghost master.haha

karenontheshore said...

pntai + langit membiru + awan memutih slow2 bergerak mcm gula2 kapas = mmng cukup pakej tuk release stress, lbih bgus klu kt pntai tu x de orng, sorng2 bsendirian.