Pages

13.3.12

surprise surprise.

surprise surprise. apa tu?

sebelum tu,
aku mahu mencelah sebentar. setiap hari selasa aku megalami penyakit labphobic. tiga lab yang keseluruhannya tujuh jam bukan mudah nak buat dalam satu hari.

digital signal processing.
electronics.
analogue and digital telecommunications.

hasilnya,
labphobia. surprise surprise, i made it!

satu lagi bahan surprise surprise ialah, rargo!


guitarist, drummer, bassist  baya-baya aku sekarang memang bertebaran sekarang. no wonder la kan. tapi, dia main saxophone. atau alto saxophone. hebat. 

bukan apa, aku kenal mat salleh  yang main saxophone ni. lecture dan tutorial sekali. surprise surprise. berbakat hoi dia ni. diam-diam hang, hang pandai main benda tiup-tiup tu noe. amboi haiihh. macam mana aku boleh sampai ke video ni? ha surprise surprise. youtube.

rargo, pertama kali dengar, ada tiga benda aku suka. pertama, suara lead vocalist. kedua, pemain saxophone. ketiga, genre-campur-aduk-tapi-masih-boleh-diterima-oleh-aku. 

cuba lah dengar tightrope dan sunny soul. hebat juga ya.

2 comments:

Shila said...

tolong mintakkan sign kt dia bole..??

fingerkontot. said...

boleh. nanti aku hantar ye. hehe