Pages

3.4.12

addicted games.

ini games bukanlah seperti superb games seperti world of warcraft, pes, battlefield dan tak perlu disebutkan lagi. ini games hanyalah simple-on-screen games yang semakin aku addict. bukanlah baru sekarang addict, tetapi trend. habis lempias ketagih game itu, game ini pula, selepas itu game itu-ini dan tak perlu disebutkan lagi.

ia menghabiskan masa. ia menyeronokkan. ia naikkan kemarahan kadang-kadang.
mungkin kalau aku bertenet-tet-tet-tet-tet-tet-teretetetet, kau mesti tak faham kan. tapi kalau aku ber-angry bird, terngiang-ngiang lagu anthem. aku kalau main game, setiap zarah-zarah dalam badan aku bertumpu, fokus game itu. 

siapa tak pernah main "plants vs. zombie", "angry bird", "cut the rope", "where's my water", "tetris", "unblock me", "fruit ninja"?


"draw something" dude.


dan yang terbaru, "draw something". oh man! aku tinggalkan lab report aku, preparation lab aku, kelas aku, makan minum solat belum lagi la. pundi kencing aku pun aku tak jaga disebabkan main menatang "draw something" ni. game ini pasal lukis dan teka. kalau yang lukisnya macam lahanat, memang panas la aku. balas dendam memang diperlukan. aku balas la dengan lukisan lahanat aku pula. padan. atau jenis manusia yang malas, dan tulis saja, kalau aku ada cukup huruf yang best, aku balas "you suck", "fuck u". padan la. 

kalau nak battle dengan aku, dialukan. green_chocolate41@yahoo.com
jangan gelak dengan email aku. aku sign up masa umur14 tahun. jangan gelak. huh.




2 comments:

ghost said...

nih macam kita lukis-lukis something n then bagi orang teka ker aper..?

fingerkontot. said...

a'a macam tu lah.