Pages

6.4.12

merengek

damn you. damn you pendrive!

aku sepatutnya tak perlu merengek atau luah perasaan atau merungut perkara remeh dalam blog ini tapi lumrah, perkara remeh yang membuatkan semua orang berasa jelik dan annoying. disebabkan kejelikan terlampau, aku terpaksa merungut sekarang!

minggu ini dan minggu lepas sungguh sibuk bagi aku yang baru nak bertatih memahami segala macam ilmu elektrik. aku cukup jelik dengan lab-lab kat sini termasuklah lab electronics ini. penat aku ulang kaji, ulang alik pergi lab, menyelinap lab orang lain tuup tuup pendrive yang aku simpan semua result lab aku, aku hilangkan. mungkin juga aku tertinggal di lab. walau macam manapun, i can't do anything to get the damn pendrive because guess what? today is good friday. a public holiday. i bet today is a very gooooood friday and maybe the best friday. owh, i have to send the report today by 5pm. awesome taik.

i know. damn me because left the pendrive in lab. no damn pendrive.

hang tahu, 4 jam sahaja time allocation untuk lab ini tapi aku spend about 8 jam untuk siapkan, dapatkan result. double taik. these whole things circulating on waveforms or signals or graphs. the graphs are prove for everything i've learnt until today. engineers can describe, explain the graphs into various characteristics that god damn confusing me! i just can describe the graphs into 2 properties; maximum voltage and frequency.

but these guys, i mean lecturers and geeky students know everything about graphs. they know, why do the graphs have so many ripples and it's because of capacitor, flat line, noise, dan segala babi sekalian. maaf pasal babi tu. aku mahu something colourful, art-sy in engineering which apparently never ever happened. electrical engineering = colourful-art-sy stuff? kahkah.

blood pressure tengah naik.

and shit! tak ada internet connection pulak. what the f?

6 comments:

ghost said...

baik lar kau main layang-layang dulu. angin tengah kuat sekarang. :)

fingerkontot. said...

itulah. nak pergi cari buluh jap.

syafiqa said...

dugaan ni beb.
haha

fingerkontot. said...

betul lah tu, cobaan.

nina said...

Haha semua ni buat tekanan je. Pergi berseronok dulu lah

fingerkontot. said...

jom lah berseronok sama.

*jadi lesbian sekejap.

ok. abaikan. haha