Pages

16.4.12

art stuff.


dua hari lepas, aku dapat email dari artsweek coordinator yang mengatakan aku umpama layak volunteer untuk artsweek tahun ini. aku macam "hooray!" tetapi dia macam mahu interview atau kenal atau apa pun sebelum aku officially jadi sebahagian artsweek people.

interview? get to know each other first? aku sangat lemah hal-hal sebegini. namun, jumaat ini. huh.

btw, bagaimana dengan hari kau-kau sekalian?
hari-hari aku sangat sibuk dan aku suka sebegini hari-hari. tidak perlu aku tuang masa aku menghadap makanan dan internet setiap masa. aku ada tiga kerja tetap sekarang ini. satu, pelajar. dua, housekeeper $16 sejam. tiga, penjual/agen TudungPeople di sydney. sengaja aku mahu highlight $16 sejam sebab bagi aku, cukup banyak. $16 bersamaan RM51.20 sejam. woot woot!.
aku kerja nandos dulu sejam enam ringgit. aku tahu, salah sangat nak bandingkan malaysia dan australia dalam bab ini.

kerja. belajar. volunteer. love 'em.




6 comments:

Samad said...

hari-hari daku sangat bosan. hehe. btw makcik gua pon ade dkt unsw gaks ;)

Camy Alya said...

woha!

ஜ miss klanika ஜ said...

oke menarik part $16 sejam tue. untung laaa :)

fingerkontot. said...

samad: makcik lu nama apa weyh?
camyalya: yeeeeehaa!!
miss klanika: tak banyak untung pun.

Samad said...

siti hawa

fingerkontot. said...

oh tak kenal.