Pages

7.2.12

kagum.


kedah sekarang ni tak tahu lah bila nak hujan. panas memanjang manjang. nak nak pulak time tengah hari ghembang, astaghfirullah, panaih sampai garing badan bak hang. entahlah apa nasib badan aku, lima enam tahun nanti, melanoma atau skin cancer boleh dapat kot. macam mana aku nak bagitau panaih tengah hari tadi. gambaran dia macam lampu spotlight atau lampu limpah betoi betoi atas kepala. tak dan jadi ikan kering, terbakaq ghentung teruih. 

tapi, bila sudah lepas asar, scenery paling awesome aku sempat lihat dekat area-area rumah aku ni. tengok lah scenery sunset tu, awesome gila la. aku tak ada pulak guna dslr macam hampa, aku mana ada duit, aku guna camera360, apps dalam samsung galaxy s2 aku saja. cantek dia memang mau tau la kan. keh keh. 

kedah = sawah padi.

sawah padi = kedah.

1 comment: