Pages

6.2.12

kung fu panda dua.

kau tahu kan piratebay tak boleh dibuka di Malaysia? dan kau tahu kan di Thailand boleh buka piratebay?
berkat kegigihan aku untuk mengdownload movie mega seantero dunia, aku berlari dengan mengguna pakai bigfoot aku ini ke danok-khas untuk buka piratebay.

percaya atau tidak?

alahai kalau rumah sekadar berapa inci dari sempadan, baik gunakan kelebihan ni kan? kerja mengdownload file torrent giat dijalankan semasa menunggu untuk cop passport aku dan ahli keluarga aku yang sebesar semut ini. nak tunggunya pulak, alahai, dua jam bro. dua jam tu sempat dah aku tanak nasi, goreng ikan, buat sambal belacan, siap boleh makan lagi! nak nak pulak time tu ahli-ahli cina malaysia tengah meraikan kalendar tahun naga. nak nak pulak time tu ramai ahli melayu pergi danok untuk menggodam. oopps. 

ok. sudah. aku sudah habis mengdownload movie-movie itu segenap hari. disebabkan aku stress, member kesayangan aku tidak dapat dihubungi atau malas mahu mengangkat phone dia atau pon si abam ni sudah malas mahu layan aku, aku bersiap sedia melontarkan punggung ini ke tilam empuk ini untuk menonton kung fu panda 2. jeng jeng jeng..


kung fu panda cakap perancis pulak dah. ades.

*esok mahu pergi danok sekali lagi.


No comments: