Pages

15.2.12

kolumpo.

jalan kolumpo yang aku tahu sedikit sebanyak ini, mengecewakan travelling aku ini. ada thrill cuma sedikit saja. macam kau sakit perut memulas beberapa hari, tapi seinci pun tak sampai tahi itu. erm, ada paham? sudahlah. 


tengkolok dendam tak sudah. dendam apa tu bang?

aku mula jatuh cinta dengan central market. dan i don't know why.


"sebenarnya saya jatuh cinta kat awak, saya dah lama menyimpan perasaan ini. hanya tunggu masa saja nak luahkan." aku bermonolog ketika mai pergi tandas. 

mai-penaip dan penulis hebat blog a mere interlude.

perhiasan baju tiga belas. cantik kan?

di muzium tekstil.

tak pernah dengar dan tahu pasal muzium tekstil sebelum ini.

dan aku bersiap sedia ke temasek yang mengambil masa hampir beribu-beribu jam. oh penat naik ktm rupanya. bye kolumpo, hi temasek.


p/s: owh ya! mai temani aku jelajah ke tempat-tempat ini.

No comments: